2 vrouwen op kantoor lopen in gang

Zo bereikt u ons

Alle contactgegevens op een rij

Neem gerust contact op

Bel uw persoonlijk behandelaar

U vindt het nummer van uw persoonlijk behandelaar in het bericht van hem of haar. Nog geen persoonlijk behandelaar? Of moeite met inloggen bij Mijn situatie? Klik op de knop hieronder. 

Post

Achmea Personenschade                    Postbus 9150                                                    7300 HZ Apeldoorn                                          info@achmeapersonenschade.nl

Niet tevreden? Dit zijn uw mogelijkheden

Uw persoonlijk behandelaar behandelt uw letselschade. Bent u het niet met de afhandeling eens? Of vindt u dat wij iets beter kunnen doen? U heeft dan 3 verschillende mogelijkheden: 

U bereikt uw persoonlijke behandelaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Heeft uw persoonlijk behandelaar een andere bereikbaarheid? Dan staat dat ook in eerdere berichten.
APS.Klachten@achmea.nl ​Zet dan "Klachtenafdeling" & uw kenmerk bij het onderwerp. Uw kenmerk is het nummer dat begint met 'QS'.
Achmea Personenschade
Kenmerk: klachtenafdeling <QS-nummer graag invullen>
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

  Afhandeling letselschade

We houden ons aan Gedragscode Letselschadebehandeling

Onze manier van werken bij klachten

Uw persoonlijk behandelaar de afhandeling van uw letselschade. Het kan gebeuren dat u er samen niet uitkomt. 
U ontvangt in ieder geval binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan hoort u wanneer u een reactie van ons krijgt.

Kifid behandelt uw klacht onafhankelijk en onpartijdig. Kifid onderzoekt of de klacht klopt. En wat er moet gebeuren. U leest op de website van Kifid hoe dat werkt. 


Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
internet: kifid.nl
U kunt ook naar de rechter gaan
U vindt op www.rechtspraak.nl meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terecht kunt. Natuurlijk hopen we dat dat niet nodig zal zijn.