Zo bereikt u ons

Alle contactgegevens op een rij

Neem gerust contact op

Bel uw persoonlijk behandelaar

Het nummer van uw persoonlijk behandelaar vindt u in het bericht van hem of haar. Nog geen persoonlijk behandelaar? Of moeite met inloggen bij Mijn situatie? Klik op deze link. 

Post

Achmea Personenschade                    Postbus 9150                                                    7300 HZ Apeldoorn                                          info@achmeapersonenschade.nl

Niet tevreden? Dit zijn uw mogelijkheden:

Uw persoonlijk behandelaar behandelt uw letselschade. Bent u het niet met de afhandeling eens? Of vindt u dat wij iets beter kunnen doen? U heeft dan 3 verschillende mogelijkheden: 

  1. U belt uw persoonlijk behandelaar
    U vindt het telefoonnummer van uw persoonlijke behandelaar in eerdere berichten. 
    U bereikt uw persoonlijke behandelaar van maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 16.30 uur. Heeft uw persoonlijk behandelaar een andere bereikbaarheid? Dan staat dat ook in eerdere berichten.
  2. U stuurt ons een bericht  
    U krijgt een persoonlijke online omgeving: Mijn situatie. Zo delen we veilig informatie met elkaar. U kunt uw bericht uploaden via Mijn situatie. Geen toegang tot Mijn situatie? Mail dan naar: APS.Klachten@achmea.nl. Zet dan "Klachtenafdeling" & uw kenmerk bij het onderwerp. Uw kenmerk is het nummer dat begint met 'QS'.
  3. U stuurt ons een brief
    U kunt ook een brief sturen naar ons. Vermeld dan alstublieft uw kenmerk dat begint met 'QS'.
    Achmea Personenschade
    Kenmerk: klachtenafdeling
    Postbus 9150
    7300 HZ Apeldoorn

Afhandeling letselschade

We houden ons aan Gedragscode Letselschadebehandeling

Onze manier van werken bij klachten

Uw persoonlijk behandelaar de afhandeling van uw letselschade. Het kan gebeuren dat u er samen niet uitkomt. 

Wat gebeurt er als ik een klacht indien?

U mag rekenen op een snelle reactie. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. U ontvangt in ieder geval binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan hoort u wanneer u een reactie van ons krijgt.

Wat kan ik doen als wij er samen niet uitkomen?

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht melden aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Kifid behandelt uw klacht onafhankelijk en onpartijdig. Kifid onderzoekt of de klacht klopt. En wat er moet gebeuren. U leest op de website van Kifid hoe dat werkt.

Kifid

Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
kifid.nl

U kunt ook naar de rechter gaan

U vindt op www.rechtspraak.nl meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terecht kunt. Natuurlijk hopen we dat dat niet nodig zal zijn.

Kan ik mijn klacht naar de Tuchtraad sturen?

U kunt meestal niet rechtstreeks bij de Tuchtraad klagen over uw eigen verzekeraar. U moet uw tuchtklachten eerst indienen bij Kifid. Kifid richt zich op het oplossen van geschillen. De Tuchtraad Verzekeraars houdt toezicht op het gedrag van verzekeraars. Kijk voor meer informatie op www.tuchtraadverzekeraars.nl