Onze hulp stap voor stap
Wie wij helpen na een ongeval
- Centraal Beheer
- Interpolis
- Avéro Achmea
- FBTO
Uw kenmerk is een nummer dat begint met 'QS'. Stuurt u een mail? Zet dan alstublieft het QS-nummer in het onderwerp. Zo kunnen we u sneller helpen.
Wij onderzoeken wie verantwoordelijk is voor de gevolgen van uw ongeluk. Weten we wie verantwoordelijk is? Dan laten we u weten hoe wij u verder helpen. Soms weten we niet direct wie aansprakelijk is. We wachten dan bijvoorbeeld op informatie van de politie of getuigen. U hoort van ons binnen 3 maanden wie aansprakelijk is. Of waarom het langer duurt.
Is degene die aansprakelijk is bij ons verzekerd? Dan hoort u waar u recht op heeft. Dat hangt af van polisvoorwaarden en de wet. Dat kan dus voor iedere situatie anders zijn. Wij maken afspraken met u over hulp en vergoedingen.
Blijkt na enige tijd dat u toch nog last heeft of kosten maakt voor uw ongeluk? Dan kunt u gewoon weer bij ons terecht.
U krijgt een persoonlijk behandelaar die gespecialiseerd is in hulp die past bij uw soort letsel. Uw persoonlijk behandelaar denkt met u mee over wat u nodig heeft om uw normale leven weer op te pakken.
Soms schakelt een persoonlijk behandelaar de hulp in van collega's of externe professionals:
Geen formulier meer?