Contact

Centraal Beheer, FBTO, Interpolis en Avéro Achmea vinden het belangrijk dat mensen met letsel de best mogelijke hulp krijgen. Daarom werken zij samen met Achmea Personenschade. Ook u helpen wij graag.

Meld uw ongeluk bij uw verzekeraar

Uw verzekeraar neemt contact met ons op als u gewond bent geraakt. Wij bellen u binnen 10 werkdagen. Bent u verzekerd bij Centraal Beheer, FBTO, Interpolis of Avéro Achmea? Of bent u gewond geraakt door iemand die verzekerd is bij Centraal Beheer, FBTO, Interpolis of Avéro Achmea en bent u niet verzekerd voor hulp door uw eigen verzekeraar? Neem dan contact op met de schadeafdeling van Centraal Beheer, FBTO of Interpolis. Of bij uw tussenpersoon als u verzekerd bent bij Avéro Achmea.

Centraal Beheer 055 579 82 50
FBTO 058 234 56 00
Interpolis 013 580 12 34

Achmea Personenschade 055 579 83 21

U bereikt ons op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

E-mail

info@achmeapersonenschade.nl

Postadres

Achmea Personenschade
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Bent u niet tevreden over ons?

Bent u het niet met ons eens? Of vindt u dat wij iets beter kunnen doen? Laat het uw persoonlijke behandelaar dan direct weten. Zo kunt u samen achterhalen wat er niet goed gaat. En bespreekt u wat de beste oplossing is.

Bel uw persoonlijke behandelaar

Het telefoonnummer van uw persoonlijke behandelaar staat in eerdere brieven of e-mails. U bereikt uw persoonlijke behandelaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Of stuur een e-mail naar info@achmeapersonenschade.nl

Vermeldt u dan uw kenmerk bij het onderwerp? Dit kenmerk is het nummer dat begint met ‘QS’.

Stuurt u liever een brief?

Achmea Personenschade
Kenmerk: klacht <QS-nummer graag invullen>
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Wat gebeurt er als u een klacht indient?

U mag rekenen op een snelle reactie. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. U ontvangt in ieder geval binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten we u weten wanneer u een reactie van ons kunt verwachten.

Wat kunt u doen als we er samen niet uitkomen?

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Maar komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht melden en hulp vragen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid behandelt uw klacht onafhankelijk en onpartijdig. Kifid onderzoekt ook of de klacht klopt en wat er moet gebeuren. Hoe dat in zijn werk gaat leest u op de website van Kifid. U vindt hier ook een sneltest voor uw klacht en de klachtenprocedure.

Kifid

Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
Internet: kifid.nl

U kunt ook naar de rechter gaan

Op rechtspraak.nl vindt u meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terecht kunt.

Natuurlijk hopen wij dat dat niet nodig zal zijn.

Onze hulp stap voor stap

Onder 'Onze hulp stap voor stap' staat wat u kunt verwachten en wanneer.

Naar stap voor stap